רשימת פירסומים של ד"ר אילנה כץ
רשימת ספרים:
1. כץ, א. רוזנשטיין, א. (2011). איך להיות הורה לילד במסלול מצטיינים, טיפים להורים ברצינות ובצחוק. הוצאת מכבי דן- ת"א.
2. גנות, מ. כץ, א. (1999). אקרובטיקה לבית הספר. הוצאת צבר, מכון וינגייט.
3. כץ, א. (2005). קסם הקפיצות. הוצאת המחברת, ת"א.
4. כץ, א. (תשנ"ו). התעמלות ספורטיבית: נושא מתוך תוכנית הלימודים בחינוך הגופני לבתי ספר יסודיים, ירושלים: מעלות, משרד החינוך.
5 כץ, א. (1995). אות המתעמל - לבתי ספר. נתניה: משרד החינוך והתרבות, רשות הספורט והחינוך הגופני, המחלקה לפעילות ספורט עממי.
6. כץ, א. (1989). התעמלות קרקע לבתי ספר. נתניה: מכון וינגייט.
רשימת מאמרים:
1. כץ, א. (2004). מתעמלים בכייף. דינמי, 4: 62-60,אפריל.
2. כץ, א. תדמור, ל. (2004). ארגון תחרות התעמלות בבית הספר. דינמי, 5: 62-60,יוני.
3. כץ, א. (2002). שעשועי חימום ((III: מקו אל קו עם מכשיר עזר. החינוך הגופני והספורט, 6: 47-51, אוגוסט.
4. כץ, א. (2002). שעשועי חימום ((II: 'מקו אל קו'. החינוך הגופני והספורט, 5: 38 - 41, יוני.
5. כץ, א. (2002). שעשועי חימום בעזרת ספסלים. החינוך הגופני והספורט, 4: 40 - 43 , אפריל.
6. כץ, א. (2001). סולמות: משחקי יצירה בקבוצה (IV). החינוך הגופני והספורט,1: 46 - אוקטובר.
7. כץ, א. (2001). סולמות: תרגילים בתלייה (III). החינוך הגופני והספורט, 6: 44-42, אוגוסט.
8. כץ, א. (2001). סולמות: תרגילים בתלייה (II). החינוך הגופני והספורט, 5: 42-40, יוני.
9. כץ, א. (2001). סולמות: תרגילי גמישות וכוח. החינוך הגופני והספורט, 4: 36-32, אפריל.
10. כץ, א. תדמור, ל. (2000). חבלי טיפוס - חיזוק בדרך משחקית. החינוך הגופני והספורט, 5: 11-13, יוני.
11. כץ, א. (1999). הוראת עמיתים בהתעמלות - מי יוצא נשכר?. החינוך הגופני והספורט, 2: 16-17, דצמבר.
12. כץ, א. (1998). תרגילי קרקע בבית – הספר בראי חוקת הניקוד הבין-לאומית. החינוך הגופני והספורט, 1: 20 – 23, אוקטובר.
13. כץ, א. יגניטינסקי, א. (1998). אקרובטיקה בבית הספר. החינוך הגופני והספורט, 3: 18 -19, אפריל.
14. כץ, א. יגניטינסקי, א. (1998). אקרובטיקה בבית הספר. החינוך הגופני והספורט, 2: 20-24, פברואר.
15. כץ, א. (1992). המדרגה האירובית - אמצעי עזר להוראת התעמלות בגיל הרך. החינוך הגופני והספורט, 24 - 26, אוגוסט.
16. כץ, א. (1991). השיפוט בהתעמלות - כלי עזר בהכשרת המורים לחינוך גופני. החינוך הגופני והספורט, 2: 25, דצמבר.
17. כץ, א. (1990). הסימון כאמצעי להוראת הגלגלון בגיל הרך - "גלגלון בכפפות". החינוך הגופני והספורט, 2: 9, דצמבר.
18. כץ, א. (1990). הסימון, אמצעי עזר פשוט ושימושי להוראת מיומנויות בהתעמלות. החינוך הגופני והספורט, 1: 25-23, אוקטובר.
19. כץ, א. (1990). מכשירי קפיצה מאולתרים. החינוך הגופני והספורט, 6: 24-25, אוגוסט.
20. כץ, א. (1990). לימוד המיומנות "הרצה וניתור" בעזרת ספסל. החינוך הגופני והספורט, 4: 15-14, אפריל.
21. כץ, א. (1989). איתור תלמידים מחוננים בהתעמלות - תרגילים פשוטים לעזרת המורה לחנ"ג החינוך הגופני והספורט, 32-33, אפריל.
22. כץ, א. (1988). מניסיוני באולם ההתעמלות - חיבור מופע התעמלות בעזרת תלמידים. החינוך הגופני והספורט, 3: 24 – 25, ינואר- פברואר.
23. כץ, א. (1987). מניסיוני באולם ההתעמלות - שלושה שלבים פשוטים להוראת קפיצת ידיים למתחילים. החינוך הגופני והספורט, 4: 30-31 מרץ- אפריל.
24. כץ, א. (1986). הבמה כמכשיר עזר בהוראת התעמלות מכשירים. החינוך הגופני והספורט, 2: 15-14, נובמבר- דצמבר. 3: 39-38, פברואר.
25. כץ, א. (2005 ) פורמט CD: מופע ראווה המוניים. הוצאת המכללה האקדמית גבעת ושינגטון